Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen ons uiterste best je bestelling zo spoedig mogelijk, na ontvangst van de betaling, te verzenden. Doorgaans worden producten die op voorraad zijn binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Gepersonaliseerde producten worden doorgaans binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor je bestelling naar een adres in Nederland, worden er € 4,50 verzendkosten in rekening gebracht. Vanaf € 40 hoef je geen verzendkosten te betalen.
Voor je bestelling naar een adres in België, worden er € 9 verzendkosten in rekening gebracht. Vanaf € 75 hoef je geen verzendkosten te betalen.
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, het aanmaken van een account is niet verplicht. In je account vind je onder andere je verlanglijstje, bestellingen en facturen.
Ontvang ik altijd een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, er wordt er direct een automatische e-mail met een overzicht van je bestelling naar je verzonden zodra je de bestelling via onze website hebt afgerond. Het is mogelijk dat de e-mail automatisch bij je ongewenste e-mail terechtkomt. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je tevens een verzendbevestiging per e-mail.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Ja, na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een automatische bestelbevestiging met een factuur. Daarnaast kun je je factuur downloaden via je account op onze website.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethodes:
- iDeal;
- Bankoverschrijving;
- Sofort;
- Bancontact.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling* retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort op je rekening. De verzendkosten van het retourneren van het pakket zijn voor je eigen rekening. Je dient het product met geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking te retourneren. Wil je je bestelling (deels) retourneren? Neem dan contact met ons op.
* Gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou op maat gemaakt en kunnen daarom niet worden geretourneerd.
Hoeveel postzegels moeten er op mijn kaartje?
Voor deze vraag verwijzen wij je door naar de website van PostNL. Hier kun je precies zien hoeveel postzegels je nodig hebt voor je kaartje. Doorgaans heb je één postzegel per kaart nodig, dit is afhankelijk van het gewicht.
Hoe kan ik contact opnemen met Design Draak?
Wij zijn per e-mail bereikbaar via info@designdraak.nl.